Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Συνέντευξη της Τατιάνας Τζινιώλη



Στις 26 Απριλίου παρευρέθηκα στο closing party που έκανε η Τατιάνα Τζινιώλη στον Ιανό, με αφορμή την έκθεση φωτογραφίας της. Μια έκθεση που είχε θέμα την αγαπημένη της Νέα Υόρκη. Εκεί η Τατιάνα μου αποκάλυψε πως σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει το πρώτο της βιβλίο. Ομολογώ πως ξετρελάθηκα με την ιδέα και θέλησα αμέσως να μάθω περισσότερα. Εν αναμονή λοιπόν της κυκλοφορίας του βιβλίου "Το ημερολόγιο μιας νύφης" η Τατιάνα μου έλυσε μερικές απορίες. Την ευχαριστώ πολύ!



"Το ημερολόγιο μιας νύφης" κυκλοφορεί τη Δευτέρα 5 Μαΐου. Πώς νιώθεις γι' αυτό;

Χαρούμενη! Ήταν κάτι που το προετοίμαζα καιρό και επιτέλους το "μωρό" μου είναι έτοιμο να φύγει από την ασφάλεια του υπολογιστή μου και να κάνει το δικό του ταξίδι στον κόσμο του διαδικτύου.

Τι μπορείς να μας αποκαλύψεις για το βιβλίο σου, το οποίο δεν αποκαλύπτεται στην περίληψη?

Το γεγονός πως η διαδικασία προετοιμασίας ενός γάμου δεν είναι μία εύκολη περίοδος. Μία νέα κοπέλα που ετοιμάζεται να παντρευτεί έρχεται αντιμέτωπη με διάφορες προκαταλήψεις και αντιλήψεις, όσο και αν φαίνεται περίεργο. Προσωπικά αγχώθηκα πολύ -ειδικά στην αρχή- και δυσκολεύτηκα.

Τι διαφορετικό έχει το βιβλίο σου, σε σχέση με τα υπόλοιπα βιβλία με το ίδιο θέμα, που κυκλοφορούν?

Είναι το πρώτο e-book σε μορφή ημερολογίου για μελλόνυμφες. Για κάποιο λόγο με το θέμα γάμος δεν έχουν καταπιαστεί πολλοί. Έχει πολύ "ζουμί" γιατί, μπορείς να διακρίνεις εύκολα στερεότυπα και αντιλήψεις της "σύγχρονης" κοινωνίας γύρω από το γάμο. Εντάξει, δε θα διαβάσεις κοινωνιολογική ανάλυση, αλλά συνομιλώντας με άλλες νύφες είδα ότι μερικά πράγματα δεν αλλάζουν. Δυστυχώς!

Για ποιο λόγο να διαβάσει κάποιος ήδη παντρεμένος ένα βιβλίο για μελλόνυμφους?

Για να το δώσει δώρο. Όχι ε; Γιατί, δεν είναι ένα βιβλίο που απευθύνεται μόνο σε μελλόνυμφους.. Οι παντρεμένοι σίγουρα θα αναγνωρίσουν διάφορα κομμάτια από τη δική τους προετοιμασία και εκείνοι που δεν το έχουν αποφασίσει ακόμη, θα πάρουν μία ιδέα του τι γίνεται. Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο όμως, το βιβλίο δε μιλά τόσο για την προετοιμασία του γάμου.

Είσαι δημοσιογράφος. Πώς βίωσες τη μετάβαση στη συγγραφή ενός λογοτεχνικού βιβλίου? 

Δε θα έλεγα ότι είναι λογοτεχνικό βιβλίο. Τι να πουν άλλοι και άλλοι... Στην ουσία είναι το προσωπικό μου ημερολόγιο στο οποίο έγραφα όλα όσα με απασχολούσαν και λειτούργησε αγχολυτικά για μένα. Δεν χρειάστηκε καμία μυθοπλασία και καμία φαντασία. Το θέμα είχε πολύ υλικό από μόνο του.

Ποια είναι η γνώμη σου για τη λογοτεχνία στην Ελλάδα? 

Η λογοτεχνία στην Ελλάδα περνά και αυτή τη δική της κρίση. Ναι, μεν υπάρχουν χιλιάδες συγγραφείς αλλά η ποιότητα δεν είναι αντάξια της ποσότητας. Προσωπικά, πιστεύω ότι λείπουν τα ... αστεία βιβλία. Ξέρεις, δεν είναι όλα τα βιβλία/ταινίες/εκπομπές φτιαγμένα για να σου αλλάξουν τη ζωή. Μερικά πράγματα πρέπει να υπάρχουν απλώς για να σου φτιάχνουν τη διάθεση σε μία δύσκολη ημέρα.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου επαγγελματικά σχέδια?

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η πρώτη μου έκθεση φωτογραφίας. Καθ' ότι Αιγόκερως, η τελειομανία είναι φίλη μου καλή. Λίγο πριν τελειώσει η έκθεση καταπιάστηκα με την προετοιμασία του e-book, παράλληλα με τα 3 sites. Κάπου εδώ απλά θα κλείσω τηλέφωνα, θα προμηθευτώ χαμομήλι και αμερικάνικα reality και θα με βρείτε ξανά το Σεπτέμβρη.




"Εγώ δεν ήθελα να παντρευτώ. Τώρα θα μου πείτε «κοπελιά, κάτι έκανες λάθος στην πορεία» και θα συμφωνήσω. Από υπέρμαχος του «Εγώ να παντρευτώ; Ποτέ!» βρέθηκα μετά από δέκα μήνες σχέσης αρραβωνιασμένη.
Είμαι η Τατιάνα και είναι ο Μιχάλης. Είμαι Αιγόκερως (αργότερα θα εξηγηθούν πολλά έτσι) και είναι Ζυγός.Είμαι μοναχοπαίδι και έχει έναν αδελφό. Ο γάμος ορίστηκε για τον Σεπτέμβριο του 2013. Μετά από αρκετά τρεχάματα και γραφειοκρατία, η εκκλησία κλείστηκε και πλέον βρισκόμαστε και επίσημα σε pre wedding season. Τώρα αν περιμένετε να διαβάσετε τα κείμενα μίας bridezilla, τότε δυστυχώς δεν είμαι ο άνθρωπος σας. Από τη μία δεν μπορώ τα τρεχάματα και να δοκιμάζω είκοσι διαφορετικές τούρτες για να ανακαλύψω τη διαφορά της απλής κρέμας από την κρέμα Βαυαρίας και από την άλλη θέλοντας κάτι λιτό, απλό και απέριττο έχω μία αρκετά συγκεκριμένη ιδέα για το πώς θα είναι αυτό το βράδυ της 28ης Σεπτεμβρίου". Λίγο μετά το "ναι" πελάγωσα. Πολλά αυτά που έπρεπε να γίνουν. Καθ' ότι δημοσιογράφος, το word είναι ο καλύτερος μου φίλος. Και αν δε μοιραστείς με τον κολλητό σου τους προβληματισμούς σου, με ποιον θα τους μοιραστείς. Κάπως έτσι γεννήθηκε. Έγινε το δικό μου ημερολόγιο και το δικό μου αγχωλυτικό. Λίγους μήνες μετά το γάμο, το ημερολόγιο πήρε τη μορφή e-book και στόχο έχει να σας κάνει να γελάσετε και -γιατί όχι- να ταυτιστεί

goodreads.com/book/show/22020274


Η Τατιάνα Τζινιώλη αρθρογραφεί στο









Από τη  Δευτέρα 5 Μαϊου 2014 "Το Ημερολόγιο μίας νύφης" θα βρίσκεται στο Google Store. 

                                                               Ευχόμαστε στην Τατιάνα καλή επιτυχία!

                                                                                                                        Μαρία
































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news

Blogroll

About